Spolu 0,00 €
Unia Europejska
PO - PIA: 0900 - 1700
Salon firmowy
Nájdete nás tu:
Ul. Wiślana 25, 85-773 Bydgoszcz- w blízkosti salónu Ikea oraz sklepu Lidl
Pracovné hodiny:
Po - Pia: 0900 - 1700
Sob: 0900 - 1400
1. Čo je to rošt postele a je vôbec nevyhnutný?
Rošt je osobitná a nezávislá časť postele. Je to konštrukcia z drevených líšt, uložená na ráme postele. Jej hlavnou úlohou je držať matrac. Je to nevyhnutná súčasť postele, ktorú si treba osobitne dokúpiť. Pre dokonalý spánok sú teda nevyhnutné: posteľ, rošt a matrac.
2. Ako si vybrať rošt?
Okrem podpornej funkcie matrac napomáha aj jeho správnemu fungovaniu a zaisťuje dobrú ventiláciu, preto je veľmi dôležité vhodne skombinovať tieto elementy. Požadované vlastnosti matraca sú:
väčší počet líšt (čím viac líšt, tým rovnomernejšie je rozložená váha nášho tela)
vysoká elasticita (vďaka elasticite rošt absorbuje časť tlaku, aký vyvíja naše telo na matrac)
možnosť regulácie tvrdosti roštu v závislosti od individuálnych potrieb
Nezabudnime: vždy si najprv vyberáme matrac a k nemu si vyberáme vhodný rošt.
Taštičkové matrace (pružinové) si vyžadujú rošt, v ktorom medzera medzi lištami nie je väčšia ako 4 cm a bez možnosti regulácie záhlavia alebo zánožia (tieto matrace sa nemôžu prehýbať). Z našej ponuky sú vhodné všetky rámové matrace bez regulácie napr. matrac BR lub BR TRIPLE. Penové matrace „majú rady“ pružné rošty, ktoré napomáhajú ich fungovaniu, t. j. vhodne sa prispôsobujú nášmu telu a všetkým krivkám chrbtice. Tieto matrace sa ideálne hodia k ručne a elektricky regulovaným roštom, napr. k regulovanému roštu TRIPLE ZP alebo E-ZP.
Komplet rošt + matrac musí mať adekvátnu výšku prispôsobenú hĺbke rámu postele!
3. Ako si vybrať matrac?
Výber matraca je individuálnou záležitosťou, ktorá závisí výhradne od nášho vkusu a potrieb. Taštičkové matrace sú veľmi pohodlné a zdravé. Sú veľmi vhodné pre dve osoby, ktoré spia na jednom matraci, pretože sa vyznačujú tzv. bodovou elasticitou. Pružiny nie sú vzájomne prepojené, vďaka čomu sa na celý matrac neprenášajú pohyby spôsobené zmenami polohy jednej z osôb. V prípade, že dve osoby majú odlišné preferencie čo do tvrdosti matraca, je možné vybrať si dva osobitné penové alebo pružinové matrace s rozličnou tvrdosťou (namiesto jedného veľkého), avšak oba matrace musia mať rovnakú výšku. Matrace z vysokoelastickej peny zabezpečujú dokonalú oporu chrbtice. Termoelastické matrace reagujú nielen na tlak tela, ale aj jeho teplotu, vďaka čomu sa ideálne prispôsobujú tvaru tela. Tieto matrace, podobne ako taštičkové sa vyznačujú bodovou elasticitou. Ponuka matracov je veľmi široká a rôznorodá.
Pri výbere matrace je vhodné zvážiť či sa dá odňať a oprať jeho prikrývka (všetky naše matrace majú odnímateľnú prikrývku so suchým zipsom).
K našim posteliam odporúčame matrace s hrúbkou 14-18 cm. Všetky matrace nachádzajúce sa v našej ponuke spĺňajú toto kritérium. V spojení s vhodným roštom sa stanú pohodlným a príjemným doplnkom k našim výrobkom
4. Kde je možné vidieť nábytok zo stránky BEDS.sk „naživo”?
Náš nábytok je možné vidieť iba v sídle firmy STWD, v meste Bydgoszcz, ul. Wiślana 25. Pracujeme od pondelka do piatka v čase 10-16.
5. Je možné poslať nábytok do zahraničia?
Nábytok dodavame do rôznych európskych krajín, prostredníctvom internetového obchodu:
beds.pl - pre poľských zákazníkov
beds.cz - pre českých zákazníkov
beds.sk - pre slovenských zákazníkov
6. Kedy môžem očakávať dodanie tovaru?
Termíny dodávok sú uvedené pri každom výrobku na stránke (v rozsahu 3 dní). Presný termín (deň a 3-hodinový časový rozsah) uvádzame prostredníctvom e-mailu s týždenným časovým predstihom.
7. Prečo sú termíny realizácie také dlhé?
Termíny realizácie objednávky sú úzko spojené s výrobným cyklom a dodávkami materiálov. Žiaľ, nie je možné ich skrátiť.
8. Z akého materiálu je vyrobený nábytok zo stránky BEDS.sk („Čo je tá palubovka”)?
Termíny realizácie objednávky sú úzko spojené s výrobným cyklom a dodávkami materiálov. Žiaľ, nie je možné ich skrátiť. Náš nábytok je vyrobený zo 100% buka, jadrového buka, duba, divokého duba, jaseňa a amerického orecha. Pri našom sortimente sa uvádzajú rozličné technické názvy na označenie materiálu:
drevená nábytková doska;
buková preglejka;
drevená lepená doska;
Lepené drevo vzniká zliepaním menších drevených častí nazývaných vlysy („palubovka“). Zliepanie dreva z malých častí umožňuje dosiahnuť vysoké esteticko-funkčné hodnoty našich výrobkov vo forme:
stability formy a rozmerov pri premenlivých klimatických podmienkach ovzdušia (drevo sa neohýba a nedeformuje);
možnosti odstrániť kazy dreva počas výrobného procesu: hrče, modravosť, praskliny, miesta s iným sfarbením a iné anatomické kazy dreva;
dodržania možnosti produkcie výrobkov zo 100%-ného masívneho dreva napriek neustále sa zvyšujúcim cenám surovín;
nepoužívania náhradných materiálov z lacných výrobkov na báze dreva ako napr.: drevotrieskové dosky, preglejkové dosky, drevovláknité dosky (MDF i HDF) a iné;
9. Je treba olejovaný nábytok pravidelne olejovať?
Vzhľadom na fakt, že činnosť olejovania je možné viacnásobne opakovať, existuje možnosť osvieženia nábytku z masívneho dreva. Tento proces je výnimočne dôležitý ak sa na povrchu nábytku objavia ryhy a iné neveľké poškodenia. Na tento účel bude potrebné použiť veľmi jemný brúsny papier. Po obrúsení a vyhladení povrchu takýmto papierom a po dôkladnom jeho vyčistení, je možné plochu znovu naolejovať, nanesením na povrch rovnomernej tenkej vrstvy nábytkárskeho oleja. Je dôležité, že na zlepšenie estetického vzhľadu nábytku nie je potrebná komplexná renovácia celého nábytku, ale len obnovenie zničeného fragmentu. Túto činnosť je možné viacnásobne opakovať, či je bezpochybne výhodou olejovaného nábytku. Okrem toho je možné pokryť celý nábytok ľanovým olejom alebo voskom a osviežiť tak celý jeho vzhľad. Vďaka týmto činnostiam zväčšíte ochranu dreva a vďaka hodvábnemu lesku a osvieženému vzhľadu bude nábytok vyzerať znovu ako nový.
10. Mení drevo po určitom čase svoju farbu?
Je jasné, že drevo pod vplyvom svetla a slnka mení svoju farbu. Avšak týka sa to len a len nábytku, ktorý bol vyhotovený z naolejovaného materiálu - tieto kusy nábytku temnejú. Tento proces je však dlhodobý a pomalšie prebieha u dreva bukového, dubového, jaseňa alebo amerického orecha než v prípade dreva z ihličnatých stromov (napr. sosny). V prípade lakovaného nábytku si môžete byť istí, že farba dreva sa nezmení, pokiaľ nebude on vystavený na intenzívne a veľmi časté účinky priameho slnečného žiarenia.
11. Je montáž postele skomplikovaná?
Aj keď sa môže zdať, že montáž postele je zložitá a vyžaduje veľa času, vôbec to tak nie je. Keď si uvedomíte, aké má takýto nábytok celkové rozmery, tak to naozaj nie je skomplikované. Nohy každej postele nachádzajúcej sa v ponuke obchodu BEDS.pl sú vždy zmontované. Klient a budúci užívateľ nábytku musí len spojiť všetky iné elementy, tvoriac tak posteľný rám, a zamontovať opierku hlavy. V prípade niektorých modelov tvorí rám spolu s nohami jeden celok, vďaka čomu je montáž nábytku ešte jednoduchšia (napr. klasické postele). Priemerný čas montáže postele, v závislosti od individuálnych schopností, sa pohybuje v rozmedzí od cca. 20 do 40 minút. Návod na montáž priložený k posteli a postupovanie v súlade s pokynmi v ňom uvedenými zaručí, že sa budete môcť tešiť z nového nábytku ešte rýchlejšie, ako ste si mohli myslieť.
12. Musia byť v manželskej posteli dva lamelové rošty?
Počet roštov v posteli (1 alebo 2) priamo vyplýva z toho, koľko osôb bude na posteli spať. Ak predpokladáte, že posteľ budete používať ako samostatnú posteľ pre jednu osobu - mala by byť vybavená len jedným roštom. To je dôvod prečo sú naše rošty dostupné v rôznych rozmeroch: nakoľko posteľ 140x200 cm je posteľou, ktorá môže byť úspešne použitá ako samostatná alebo aj ako manželská, v našej ponuke sa nachádzajú rošty v rozmeroch 140x200 cm ale aj 70x200 cm (dva rošty). V prípade menších postelí (80, 90, 100, 120 cm - samostatné) odporúčame použiť jeden rošt, v prípade väčších postelí (160, 180, 200 cm – manželské) odporúčame použiť dva samostatné rošty. Slobodné, bezpečné a maximálne pohodlné používanie manželskej postele s dvoma roštami je možné vďaka stredovej lište, ktorá je podopretá dvoma stredovými nožičkami. Vďaka nej sú rošty, ktorých časť spočíva na posteľnom ráme, stabilné a zaručujú užívateľský komfort najvyššej úrovne.
13. Je nutné ihneď uhradiť celú čiastku objednávky?
Poslednou fázou procesu objednávania tovaru v obchode BEDS.pl je výber spôsobu platby. Na výber máte nasledujúce možnosti: ŠTANDARDNÝ PREVOD (100%), PREVOD ON-LINE (100%), PREVOD ZÁLOHY (30%), PLATBA PRI PREVZATÍ (100%)
ŠTANDARDNÝ PREVOD (100%) - jedná sa o uhradenie celej čiastky prostredníctvom bežného bankového prevodu na pošte alebo v banke;
PREVOD ON-LINE (100%) - vyberte ak: máte on-line prístup k Vášmu bankovému účtu; je úhradu možné vykonať prostredníctvom služby Przelewy24.pl/Moneybookers, ktorý Vás automaticky spojí z Vašim on-line bankovým účtom;
PREVOD ZÁLOHY vo výške 30% hodnoty objednávky (prostredníctvom štandardného bankového prevodu na pošte alebo v banke) - zvyšnú čistku uhradíte prevodom na naše bankové konto niekoľko dní pred odoslaním zásielky, po obdržaní od nás informácie o presnom termíne doručenia prípadne u vodiča, ktorý objednaný tovar doručí ("na dobierku").
PLATBA PRI PREVZATÍ (100%) by mala byť vybraná, keď chcete zaplatiť celú sumu pri doručení. Platba je možná len v hotovosti.
14. Ako dlho budem čakať na realizáciu objednávky?
Čas očakávania na realizáciu objednávky záleží od toho, aký produkt z ponuky obchodu BEDS.pl ste si vybrali. Zaručujeme, že nábytok, ktorý máme na sklade, ako napr. postele, nočné stolíky či lamelové rošty, môžeme klientom dodať v priebehu 3 pracovných dní! Ktorý nábytok je ihneď dostupný, a ktorý nie, sa môžete dozvedieť prostredníctvom internetovej strany obchodu, na ktorej sa nachádza záložka s názvom: "Produkty pod rukou". Aj tak je však väčšina zostávajúceho nábytku (skriniek a postelí) dostupná v priebehu 3 - 4 týždňov, čo, vzhľadom na najvyššiu kvalitu vyhotovenia, nie je vôbec dlho. Na druhej strane však výrobky skriňové, ako napr. komody, skrine alebo toaletné stolíky, sú vyrábané na základe špeciálnych objednávok, a preto je čas ich dodania dlhší, maximálne však 7 týždňov. Aktuálny termín dodania objednaného tovaru je vždy uvedený na karte produktu a je dostupný ihneď po zobrazení vlastností produktu (rozmer, farba, atď.).
Kontaktujte nás!
Zákaznícká linka
Zákaznícká linka (Eng.)
Patryk Rulewski
Konzultant predaja